En recherche de Screenshots de "Guide Electroniques de

Le forum des offres TV et services de SFR (RMC Sport, Replay, VOD, Restart, HD, 4K).

Modérateurs : QSonic, Odo, Nico!, Macpeace, David M, Frédéric Fellague, Esteban, Maxximum, BARNABE

Répondre
Researcher
Messages : 1
Enregistré le : lun. 15 août 2005, 15:46

En recherche de Screenshots de "Guide Electroniques de

Message par Researcher » lun. 15 août 2005, 15:50

Chers experts en TV numerique!

Excusez l'Anglais, mon francais n'est pas assez bien, mais si vous ne parlez pas d'anglais, vous pouvez m'écrire en francais, aussi! (Et j'essaierai de répondre en français :-))

I am (quite desperately) looking for information and *screenshots* on EPGs (guides electroniques de programmes) from France. Specifically I am searching for EPGs from the following providers: TPS digital, Canal Satellite digital, Noos, UPC France and Freebox.

I already contacted the providers directly, bust most are not very helpful... (plus it's August) Since I need the material urgently, I would even pay for some good screenshots and info! So if someone could take some screenshots from EPGs of the above mentioned providers and could answer some questions on these EPGs, it would save my life!!

Further details on which infos/screenshots I exactly need / details on finances please via personal messages / E-Mail.

Merci beaucoup à l'avance!!

Répondre